Politica de confidențialitate e-tor
01.01.2024
Politica de Confidențialitate pentru e-tor
Politica de Confidențialitate
Ultima actualizare: 1 noiembrie 2024
Această politică de confidențialitate descrie politicile și procedurile noastre privind colectarea, utilizarea și divulgarea informațiilor dumneavoastră atunci când utilizați serviciul și vă informează despre drepturile dumneavoastră privind confidențialitatea și modul în care legea vă protejează.
Folosim datele dumneavoastră personale pentru a furniza și a îmbunătăți serviciul. Prin utilizarea serviciului, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor în conformitate cu această politică de confidențialitate. Această politică de confidențialitate a fost creată cu ajutorul generatorului gratuit de politici de confidențialitate.
Interpretare și Definiții
Interpretare
Cuvintele al căror inițială este scrisă cu majusculă au sensurile definite în condițiile de mai jos. Următoarele definiții vor avea același sens, indiferent dacă sunt utilizate la singular sau la plural
Definiții
În scopul acestei Politici de Confidențialitate:
- Cont înseamnă un cont unic creat pentru dumneavoastră, care vă permite accesul la serviciul nostru sau la anumite părți ale acestuia.
- Afiliat înseamnă o entitate care controlează, este controlată de sau se află sub control comun cu o parte, unde „control” înseamnă deținerea a 50% sau mai mult din acțiuni, interese de capital sau alte titluri de valoare care conferă drepturi de vot pentru alegerea directorilor sau altor autorități de conducere.
- Aplicația se referă la e-tor, programul software furnizat de companie.
- Compania (denumită fie „compania”, „noi”, „nouă” sau „Al nostru” în acest acord) se referă la e-tor.
- Țara se referă la: România.
- Dispozitiv înseamnă orice dispozitiv care poate accesa serviciul, cum ar fi un computer, un telefon mobil sau o tabletă digitală.
- Date cu Caracter Personal reprezintă orice informație care se referă la o persoană identificată sau identificabilă.
- Serviciu se referă la aplicație.
- Furnizor de Servicii înseamnă orice persoană fizică sau juridică ce procesează date în numele companiei. Se referă la companii terțe sau persoane angajate de companie pentru a facilita serviciul, a furniza serviciul în numele companiei, a presta servicii legate de serviciu sau a ajuta compania să analizeze modul în care este utilizat serviciul.
- Date de Utilizare se referă la date colectate automat, fie generate de utilizarea serviciului, fie din infrastructura serviciului în sine (de exemplu, durata unei vizite pe o pagină).
- Dumneavoastră înseamnă persoana care accesează sau utilizează serviciul, ori compania sau altă entitate juridică în numele căreia respectiva persoană accesează sau utilizează serviciul, după caz.
Colectarea și Utilizarea Datelor Dumneavoastră Personale
Tipuri de Date Colectate
Date cu Caracter Personal
În timpul utilizării Serviciului Nostru, este posibil să vă solicităm să ne furnizați anumite informații de identificare personală care pot fi utilizate pentru a vă contacta sau identifica. Informațiile de identificare personală pot include, dar nu se limitează la:
- Date de Utilizare
Date de Utilizare
Datele de Utilizare sunt colectate automat în timpul utilizării Serviciului.
Aceste date pot include informații precum adresa de Protocol Internet a Dispozitivului Dumneavoastră (de exemplu, adresa IP), tipul de browser, versiunea browserului, paginile Serviciului nostru pe care le vizitați, ora și data vizitei, timpul petrecut pe aceste pagini, identificatori unici ai dispozitivului și alte date de diagnostic.
Când accesați Serviciul printr-un dispozitiv mobil, este posibil să colectăm automat anumite informații, inclusiv, dar fără a ne limita la: tipul de dispozitiv mobil utilizat, ID-ul unic al dispozitivului mobil, adresa IP a dispozitivului mobil, sistemul de operare al dispozitivului mobil, tipul de browser de Internet mobil utilizat, identificatori unici ai dispozitivului și alte date de diagnostic.
De asemenea, este posibil să colectăm informații pe care browserul Dumneavoastră le trimite ori de câte ori vizitați Serviciul nostru sau când accesați Serviciul printr-un dispozitiv mobil.
Informații Colectate în Timpul Utilizării Aplicației
În timpul utilizării Aplicației Noastre, pentru a vă oferi funcționalitățile Aplicației, este posibil să colectăm, cu permisiunea Dumneavoastră prealabilă:
- Informații despre locația Dumneavoastră
- Imagini și alte informații din camera și biblioteca foto a Dispozitivului Dumneavoastră
Folosim aceste informații pentru a furniza funcționalitățile Serviciului Nostru, pentru a îmbunătăți și personaliza Serviciul Nostru. Informațiile pot fi încărcate pe serverele Companiei și/sau pe serverele unui Furnizor de Servicii sau pot fi stocate direct pe Dispozitivul Dumneavoastră.
Puteți activa sau dezactiva accesul la aceste informații în orice moment, prin setările Dispozitivului Dumneavoastră.
Utilizarea Datelor Dumneavoastră Personale
Compania poate utiliza Datele Dumneavoastră Personale pentru următoarele scopuri:
- Pentru a furniza și menține Serviciul nostru, inclusiv pentru a monitoriza utilizarea Serviciului nostru.
- Pentru a gestiona Contul Dumneavoastră: pentru a gestiona înregistrarea Dumneavoastră ca utilizator al Serviciului. Datele Personale pe care le furnizați pot să vă ofere acces la diferite funcționalități ale Serviciului care vă sunt disponibile ca utilizator înregistrat.
- Pentru îndeplinirea unui contract: dezvoltarea, respectarea și realizarea contractului de achiziție pentru produsele, articolele sau serviciile pe care le-ați achiziționat sau pentru orice alt contract cu Noi prin intermediul Serviciului.
- Pentru a vă contacta: pentru a vă contacta prin email, apeluri telefonice, SMS sau alte forme echivalente de comunicare electronică, cum ar fi notificările push ale aplicației mobile referitoare la actualizări sau comunicații informative legate de funcționalitățile, produsele sau serviciile contractate, inclusiv actualizările de securitate, atunci când este necesar sau rezonabil pentru implementarea acestora.
- Pentru a vă furniza știri, oferte speciale și informații generale despre alte bunuri, servicii și evenimente pe care le oferim și care sunt similare cu cele pe care le-ați achiziționat deja sau despre care ați întrebat, cu excepția cazului în care ați optat să nu primiți astfel de informații.
- Pentru a gestiona cererile Dumneavoastră: pentru a răspunde și a gestiona cererile Dumneavoastră adresate Nouă.
- Pentru transferuri de afaceri: este posibil să utilizăm informațiile Dumneavoastră pentru a evalua sau a realiza o fuziune, divizare, restructurare, reorganizare, dizolvare sau alte vânzări sau transferuri ale unor părți sau ale întregii noastre active, fie ca parte a unui transfer continuu de afacere, fie ca parte a unei proceduri de faliment, lichidare sau proceduri similare, în care Datele Personale deținute de Noi despre utilizatorii Serviciului nostru fac parte din activele transferate.
- Pentru alte scopuri: putem utiliza informațiile Dumneavoastră pentru alte scopuri, cum ar fi analiza datelor, identificarea tendințelor de utilizare, determinarea eficienței campaniilor noastre promoționale și evaluarea și îmbunătățirea Serviciului nostru, produselor, serviciilor, marketingului și experienței Dumneavoastră.
Este posibil să împărtășim informațiile Dumneavoastră personale în următoarele situații:
- Cu Furnizori de Servicii: Este posibil să împărtășim informațiile Dumneavoastră personale cu Furnizori de Servicii pentru a monitoriza și analiza utilizarea Serviciului nostru, pentru a vă contacta.
- Pentru transferuri de afaceri: Este posibil să împărtășim sau să transferăm informațiile Dumneavoastră personale în legătură cu, sau în timpul negocierilor pentru, orice fuziune, vânzare a activelor Companiei, finanțare sau achiziție a întregii sau unei părți din afacerea Noastră către o altă companie.
- Cu Afiliații: Este posibil să împărtășim informațiile Dumneavoastră cu afiliații Noștri, caz în care vom solicita acestora să respecte această Politică de Confidențialitate. Afiliații includ compania noastră mamă și orice alte filiale, parteneri de joint venture sau alte companii pe care le controlăm sau care sunt sub control comun cu Noi.
- Cu partenerii de afaceri: Este posibil să împărtășim informațiile Dumneavoastră cu partenerii Noștri de afaceri pentru a vă oferi anumite produse, servicii sau promoții.
- Cu alți utilizatori: atunci când împărtășiți informații personale sau interacționați în alte moduri în zonele publice cu alți utilizatori, astfel de informații pot fi vizualizate de toți utilizatorii și pot fi distribuite public în afacerea acestora.
- Cu consimțământul Dumneavoastră: Este posibil să divulgăm informațiile Dumneavoastră personale pentru orice alt scop cu consimțământul Dumneavoastră.
Păstrarea Datelor Dumneavoastră Personale
Compania va păstra Datele Dumneavoastră Personale doar pentru perioada necesară îndeplinirii scopurilor stabilite în această Politică de Confidențialitate. Vom păstra și utiliza Datele Dumneavoastră Personale în măsura necesară pentru a ne conforma obligațiilor legale (de exemplu, dacă suntem obligați să păstrăm datele Dumneavoastră pentru a respecta legile aplicabile), pentru a rezolva dispute și pentru a pune în aplicare acordurile și politicile legale.
Compania va păstra și Datele de Utilizare pentru scopuri de analiză internă. Datele de Utilizare sunt de obicei păstrate pentru o perioadă mai scurtă de timp, cu excepția cazului în care aceste date sunt utilizate pentru a întări securitatea sau pentru a îmbunătăți funcționalitatea Serviciului Nostru sau suntem obligați din punct de vedere legal să păstrăm aceste date pentru perioade mai lungi de timp.
Transferul Datelor Dumneavoastră Personale
Informațiile Dumneavoastră, inclusiv Datele Dumneavoastră Personale, sunt procesate în birourile operaționale ale Companiei și în orice alte locații unde părțile implicate în procesare se află. Aceasta înseamnă că aceste informații pot fi transferate către — și păstrate pe — calculatoare situate în afacerea statului, provinciei, țării sau alte jurisdicții guvernamentale unde legile privind protecția datelor pot diferi de cele din jurisdicția Dumneavoastră.
Consimțământul Dumneavoastră la această Politică de Confidențialitate, urmat de transmiterea acestor informații, reprezintă acordul Dumneavoastră pentru acel transfer.
Compania va lua toate măsurile rezonabil necesare pentru a se asigura că datele Dumneavoastră sunt tratate în mod securizat și în conformitate cu această Politică de Confidențialitate și nu va avea loc niciun transfer al Datelor Dumneavoastră Personale către o organizație sau o țară decât dacă există controale adecvate, inclusiv securitatea datelor Dumneavoastră și alte informații personale.
Ștergerea Datelor Dumneavoastră Personale
Aveți dreptul de a șterge sau de a solicita să vă ajutăm să ștergeți Datele Personale pe care le-am colectat despre Dumneavoastră.
Serviciul nostru poate să vă ofere posibilitatea de a șterge anumite informații despre Dumneavoastră direct din cadrul Serviciului.
Puteți actualiza, modifica sau șterge informațiile Dumneavoastră în orice moment prin autentificarea în Contul Dumneavoastră, dacă aveți unul, și vizitarea secțiunii de setări ale contului care vă permite să gestionați informațiile personale. De asemenea, ne puteți contacta pentru a solicita accesul, corectarea sau ștergerea oricăror informații personale pe care le-ați furnizat către Noi.
Vă rugăm să rețineți, totuși, că este posibil să fie necesar să păstrăm anumite informații atunci când avem o obligație legală sau un temei legal de a face acest lucru.
Divulgarea Datelor Dumneavoastră Personale
Tranzacții de Afaceri
Dacă Compania este implicată într-o fuziune, achiziție sau vânzare de active, Datele Dumneavoastră Personale pot fi transferate. Vom oferi o notificare înainte ca Datele Dumneavoastră Personale să fie transferate și să devină supuse unei Politici de Confidențialitate diferite.
Autoritățile legale
În anumite circumstanțe, Compania poate fi obligată să divulge Datele Dumneavoastră Personale dacă este solicitată să facă acest lucru prin lege sau ca răspuns la cereri valide din partea autorităților publice (de exemplu, un tribunal sau o agenție guvernamentală).
Alte cerințe legale
Compania poate divulga Datele Dumneavoastră Personale în credința de bună-credință că această acțiune este necesară pentru:
- A se conforma unei obligații legale
- A proteja și apăra drepturile sau proprietatea Companiei
- A preveni sau investiga posibile fapte greșite în legătură cu Serviciul
- A proteja siguranța personală a Utilizatorilor Serviciului sau a publicului
- A proteja împotriva răspunderii legale
Securitatea Datelor Dumneavoastră Personale
Securitatea Datelor Dumneavoastră Personale este importantă pentru Noi, dar trebuie să rețineți că nici o metodă de transmitere prin Internet sau metodă de stocare electronică nu este 100% sigură. Deși ne străduim să utilizăm mijloace acceptabile din punct de vedere comercial pentru a proteja Datele Dumneavoastră Personale, nu putem garanta securitatea absolută a acestora.
Confidențialitatea Copiilor
Serviciul nostru nu se adresează persoanelor sub vârsta de 13 ani. Nu colectăm în mod intenționat informații personale identificabile de la persoane sub vârsta de 13 ani. Dacă sunteți părinte sau tutore și sunteți conștient că copilul Dumneavoastră ne-a furnizat Date Personale, vă rugăm să ne contactați. Dacă descoperim că am colectat Date Personale de la cineva sub vârsta de 13 ani fără verificarea consimțământului părintelui, vom lua măsuri pentru a elimina acele informații de pe serverele noastre.
Dacă avem nevoie să ne bazăm pe consimțământ ca temei legal pentru procesarea informațiilor Dumneavoastră și țara Dumneavoastră solicită consimțământul unui părinte, este posibil să solicităm consimțământul părintelui înainte de a colecta și utiliza acele informații.
Linkuri către Alte Site-uri Web
Serviciul nostru poate conține linkuri către alte site-uri web care nu sunt operate de Noi. Dacă faceți clic pe un link către un terț, veți fi direcționat către site-ul acelui terț. Vă recomandăm cu tărie să revizuiți Politica de Confidențialitate a fiecărui site pe care îl vizitați.
Nu avem control asupra și nu ne asumăm responsabilitatea pentru conținutul, politicile de confidențialitate sau practicile oricăror site-uri sau servicii de terți.
Modificări ale acestei Politici de Confidențialitate
Este posibil să actualizăm din când în când Politica noastră de Confidențialitate. Vă vom notifica despre orice modificări prin postarea noii Politici de Confidențialitate pe această pagină.
Vă vom informa prin e-mail și/sau printr-un anunț vizibil pe Serviciul nostru, înainte ca modificările să devină efective și vom actualiza data „Ultimei actualizări” de la începutul acestei Politici de Confidențialitate.
Vă recomandăm să revizuiți periodic această Politică de Confidențialitate pentru a verifica eventualele modificări. Modificările acestei Politici de Confidențialitate sunt efective atunci când sunt postate pe această pagină.
Contactați-ne
Dacă aveți întrebări despre această Politică de Confidențialitate, ne puteți contacta:
• Prin e-mail: office@GITSCOM.ro